Jag har tur

Jag har tur. En av mina absoluta idoler (om man nu fortfarande använder ordet idol..?) är Håkan Hellström. När jag såg honom igårkväll och jag var en halv meter ifrån honom väcktes min inre fjortis vid liv. Jag skrek och hojtade som en galning med ett hopp om att få rör vid honom. Vi två långa sekunder några låtar innan pekade han på mig och tittade in i mina ögon. Jo jag vet det låter som det låter men lyssna innan du klankar ner på vad du själv skriver Amanda.
Det jag såg när jag tittade in i Håkan hellströms ögon var inte artisten, idolen, megastjärnan utan det var en helt vanlig svensson med bruna ögon ganska lockigt fint brunt hår.
Kom ihåg detta när du blir gammal Amanda
- I dina ögon kan personen vara världens största men inombords tvärtom
- Det är tillåtet att skrika som en fjortis när ens idol är i närheten. You may be förlåten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0