Respektera dig själv.. eller inte

Okej. Som jag själv vet kan jag många gånger förbluffa mig själv. Jag gör sådanna konstiga saker att ingenting förbluffar mig längre. Nu tror jag säkert när jag är gammal och läser denna skiten att jag menar konstiga saker som bungy jumping och liknande med hör och häppna det gör jag inte.
Jag menar saker som att spela in en själv skrattandes i en minut. Eller att jag nyss kom på mig själv prata alien språk till mina hundar som förfärat gick där ifrån. Till mitt försvar sade jag att "men oh jag har ju tråkigt" pojkhunden kollade på mig, la huvudet på sned och gick sen därifrån.
Underbart!, tänkte jag. Till och med mina hundar tycker att jag är patetisk som en lördag spenderar i min kära sovdräkt.
"jag är sjuk" är mitt försvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0