Okej... ehm...steg 1?

Okej. Kände att nu när man är ny i bloggvärlden, okej erkänner för mig själv att jag fnittrar när jag tänker på att jag faktiskt i nuläget bloggar. Men skitsamma!
Jo, var inne på en blogg som låg högt uppe i blogglistorna, roligt nam hade den men designen MYH GOD. Mina ögon har fortfarande inte hämtat sig. Dagens bloggar måste lära sig att man faktiskt inte kan mixa olika mönster och färger och annat skit. Eller jo man kan om man vill att de som tittar på möget ska ha synsvårigheter livet ut. Åter till saken. Eller egentligen hade jag ingen sak. Skitsamma.
Bara en tanke, och har man en tanke måste man som bloggare blogga om den. Mohaha BLOGGAH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0