Drömmen

Jag hade den sjukaste drömmen inatt. Drömde att jag skulle tatuera mig. För 100 spänn. Jag vet så otroligt billigt. Iallafall jag ville göra ett ankare bakom örat och ville ha ett liknande ankare som på bilden. Men jag hittade inte bildhelvetet. Sen vaknade jag och snöt mig. Good day, Good day.
Jag vill tatuera mig bakom örat. Ett ankare vill jag ha. För mig står ankare för frihet, göra det man älskar.
Förresten hade jag sjukaste drömmen. Jävlar sjuk den var. Skulle tatuera mig, det skulle kosta 100 spänn. Svin billigt jag vet. Men hittade inte denna bilden, det är sånt ankare jag vill ha. Sen vaknade jag och snöt mig. Tyckte synd om mig själv och somnade om. Good night, good night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0