Note

Jag hittade gamla dikter från dikta.se som jag var medlem i under min yngre tyngre år.
I'm just a girl

Standing helpless in this stupid world

Asking a boy to protect me

Asking a boy to love me

Asking a boy to be mine.
Skrivet den 31 Januari 2008. Mer än tre år sedan. Jag har alltid skrivit, det har rensat mina tankar och hjälpt mig göra av med den smärta jag känt inombords. Inte många vet om att jag skrivit så mycket som jag gjort. På två år skrev jag 105 dikter + minst lika många som jag dock inte valde att lägga ut på hemsidan.
Just denna dikten skrev jag när jag vart olyckligt kär. Han var så snygg då och hela världen kretsade kring honom.
Just nu känns dikten ironisk men just då när pennan precis lämnat pappret då tyckte jag den var nyskapande och tillräckligt djup för att få någon annan att läsa den och förstå alla mina bekymmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0