Okej- the story

Okej. Jag bestämde mig 12.02 för att börja blogga.
12.06 hade jag skrivit ett blogginlägg. Jag hette då somomdetvar. Jag vet svin töntigt. Till mitt mindre försvar kan jag säga att jag hette det på bilddagboken. Oh shit det hjälpte inte alls.
Iallafall. Mellan 12.06 och 12.12 försökte jag ändra design. Det gick åt helvete så då bloggade jag om det istället.
Jag hade alltså skrivit två inlägg på mindre än tio minuter. Jag började känna mig bekväm och BAM så försvann alla min inlägg. Okej alla och alla det var två inlägg. Jag tänkte då stänga ner skiten, tog bort bloggen och startade en ny där jag inte grundade mitt namn på mitt bilddagbok namn. Thank you god.
Iallafall denna bloggen ska vara till för mig själv. När jag sedan blir gammal kan jag titta tillbaka på vad jag gjorde.
"oh vilken ungdom, vilket liv", kommer jag säga. Eller ja jag hoppas det iallafall.
Jag är välmedveten om att det bara är jag som kommer se denna bloggen och är helt nöjd med det. Men visst om någon superstar inom bloggvärlden nödvändligt vill länka mig kommer jag inte säga nej.
En sak till. (det känns sjukt konstigt att blogga, pratar inprincip med mig själv).
Jag kommer inte använda mitt namn i denna blogg. Det är bara för att jag inte vill helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0