GRATTIS BLOGGEN

Idag fyller min blogg en dag!
Vill tacka bloggen och .. mig själv som startade den. Och inga läsare förutom mig själv då. Med tanke på att ingen ska läsa skiten.
På tal om skiten. Det känns ytterst befriande att ha något som är ens eget. Inte en jävel vet om att blogghelveten finns!
Eller jo en. När min bästa vän ringde småfnissade jag likt en skolflicka i ålder 7, personen frågade då vad katten jag fnissade åt och dum i huvudet som jag är kunde jag inte låta bli att berätta den stora nyheten.
Problemet med detta var då att personen inte förstod namnet.
Jag fick då bokstavera
S SOM I SOL
I SOM I INGEN
V SOM I VÄRDELÖS
I SOM INTE
P SOM I PEPPAR
notera värdelös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0